ponedeljek, 31. oktober 2016

Pozitiv in negativ

Pri tokratnem izzivu CRAFT-alnice je bilo potrebno izdelati dve voščilnici. Pri eni voščilnici je bilo potrebno uporabiti izreze, pri drugi voščilnici pa negativ izrezov prve voščilnice. 

Pri prvi voščilnici sem tako uporabila pisano jesensko listje, ki pada v kuverto, narejeno iz paus papirja. 


Pri drugi voščilnici pa sem pobarvani panel, iz katerega sem izrezala listje, uporabila za ozadje slike. 


Dodala sem še izrez Najlepšega para Sreča ter izrez dveh malo drugačinih listov ter veverico, da malo popestri voščilnico.


Drugo voščilnico prijavljam tudi v oktobrsko galerijo Najlepšega para in Simon says - Anything goes.

19 komentarjev:

  1. O, si se dobro znašla. Mi je všeč kako si uporabila tako pozitiv(e) kot negativ.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, zdaj pa moram še 1x komentirati. Prva je namreč moja ;) Maja, najlepša hvala zanjo, čudovita je in sploh listki so moji, tako si zadela v živo ;)

      Izbriši
    2. Maja, tvoj mail mi zavrača. Mi lahko pišeš na mojega prosim.

      Izbriši
  2. Prave jesenske barve. Obe si lepo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Izvirno in domiselno.Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo in zanimivo si uporabila vse delčke. Topli jesenski voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, obe sta krasni. Listje si zelo lepo odela v jesenske barve.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni voščilnici. Še posebej domiselno si sestavila drugo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Maja, super si se znašla in naredila dve čudoviti jesenski voščilnici :-)) Lepo si uporabila potitive in negative.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo tole je pa čudovito uporabljen negatin in izrezani listi. Všeč mi je, da voščilnii nista identični, da sta različni.
    Hvala, da si se nam pridružila v pozitivno-negativni Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si se znašla s pozitivom in negativom listov. :-) Krasni voščilnici sta nastali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maja, kako lepo si me presenetila danes s čudovito voščilnico! :-)) Hvala za lepotičko z negativom listov. In hvala za lepo voščilo, ki si ga zapisala. <3 Vesela in srečna sem, ker si se spomnila name. Mislim da vem, kdo je "izdajalka". :-)))

      Izbriši
  10. SO creative! Love the use of leaf dies! So glad that you join the fun over Simon Says Stamp Wednesday” Anything Goes” Challenge! Awesome details and design! Super work!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudoviti voščilnici sta nastali, všeč mi je, da nista enaki, a vseeno pozitivno negativni ;-) Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. U, lepo si skombinirala jesensko listje. Všeč mi je, kako si ga pobarvala in ujela te lepe jesenske barve.

    OdgovoriIzbriši
  13. Maja, super odlično si se znašla in naredila dve krasni voščilnici, res odlična ideja in prav taka izvedba, hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepo si ju naredila, domiselno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepo jesensko listje... in ideja s kuverto... da nekomu pošlješ živopisano jesen. Hudo dobro! :)

    OdgovoriIzbriši