torek, 4. oktober 2016

Bunka s pentljo

Ravno, ko sem bila včeraj v dilemi, kako dokončati voščilnico, sta Tina in Vladka objavili nov izziv Ko me inspirira - pentlja. Čim sem zagledala Vladkino voščilnico, takoj sem vedela, kako bom zaključila svojo.


Na vrhu bunke sem dodala pentljo, pod njo pa v enaki barvi še napis.


... še v malce drugačni barvni kombinaciji.


Pri izdelavi sem uporabila šablono Kvadrat s šivi, napis, pentljo iz Odprtega taga ter stencil šablono Sneg, vse Najlepši par, zato voščilnico lepim tudi v Galerijo meseca oktobra.


Voščilnico pa prijavljam tudi na:













17 komentarjev:

  1. Kako super ideja..vas v bunkici. Super štampiljka vasice...čigava pa je, če ni skrivnost???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Že nekaj let nazaj sem jo kupila na sejmu v Vicenzi. Mislim, da je ni več za dobiti.

      Izbriši
  2. Iii, čudovita je, krasno si že barve skombinirala, tako da je nastala zelo všečna voščilnica in tista pentljica naredi pravo piko na i. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako je pa ta vasica lepa! Čudoviti voščilnici si ustvarila. Super, da si se odločila za pentljo. Res lepo paše na bunkico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Love your card, Maja - the falling snow around this sweet little scene on your ornament is a lovely combination! Thanks for playing along with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vasica je čudovita in tako lepo si jo postavila v novoletni okrasek. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. o, čarobne vasice, krasna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  7. No, si že Mojci odgovorila, kar je tudi mene zanimalo. Lepa štampiljka in dobro si jo uporabila v bunkici. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super, zelo lušno je izpadlo in odlično si vse skupaj skombinirala. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  9. c'est une adorable interprétation Maja, jolie scène très festive, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita novoletna voščilnica.Všeč mi je,kako si vasico uporabila v bunkici.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ooo kako sta lepi. Super si ju pobarvala in zelo dobro interpretirala skico :)
    Hvala, da sodeluješ z nami pri 52CCT :)

    OdgovoriIzbriši
  12. They are both lovely cards. I think the falling snow texture behind the decorated ornament is just fab! Thanks so much for playing along with 52CCT this week! Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  13. Jej, čudovito si jo zaključila!!! Najlepša hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu :-).

    OdgovoriIzbriši
  14. Ove barvni kombinaciji sta krasni, vasica na bunki pa je prav praznično skrivnostna, lepo!

    OdgovoriIzbriši