petek, 14. oktober 2016

Žitno klasje

Danes sem si privoščila Mojčin čaj, bil je odličen. V teh dneh se je že marsikatera izmed nas pocrkljala z njenim čajem.

Tole pa je voščilnica, ki jo je Mojca prejela od mene. Žitno klasje, šablona Cottage Cutz ter dva odtisnjena Altenew metulja.


Pod žitnim klasjem je še malo bleščečega smooshinga, skupaj pa ga drži rdeča pentlja.



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Cottage Cutz blog - Fall

- Ko me inspirira - pentlja


- Seven Hills Craft blog - October colour challenge


Za konec še pokažem Mojčino zahvalnico ter čajčke s katerimi me je pocrkljala:


9 komentarjev:

  1. What a pretty card! I love the delicate splatter behind the die cuts, and those gorgeous butterflies. That's a lovely textured card stock too which really adds depth. Thanks so much for playing along with us at Seven Hills Crafts!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako zlato žito si ji poslala. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je zlata, že zato, ker si se spomnila name je zlata vredno. Hvala ti tudi za že pripravljene štempljane izrezke....iiiiii in ravno tisto, ki mi je bila tako všeč . HVALAAAAAA TI.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito voščilnico si izdelala za Mojco. Všeč mi je zlato klasje na krasnem smušing ozadju. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica za čudovito osebo... Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo metulja preletavata krasen šop klasja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful Autumn inspired card, great design for the colour palette :)
    Thanks for playing along with our colour challenge this month at Seven Hills Crafts :)
    Jenny x

    OdgovoriIzbriši