nedelja, 9. oktober 2016

Ježek teka, teka

Ježek teka, teka
in se kotali,
jabolka in hruške
nabadati kotali.

Tako se glasi prva kitica pesmice Živali v jeseni (M. Voglar).

Glede na to, da je jesen že kar konkretno zakorakala, je izziv na CC temu ravno primeren. In tako sem se spomnila, da sem že dolgo, dolgo nazaj nekje nahrčkala izrez ježka. 


Najprej sem s smooshing-om napackala ozadje, nato pa sem odtisnila drevesi, pisano listje ter jabolka s pomočjo štampiljk Waltzingmous. Dodala sem še  CC malega ježka ter napis Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam:

- Cottage Cutz - Fall

- Najlepši par - galerija meseca oktobra

12 komentarjev:

  1. Maja zelo lepo se ježek "podi" med jesenskimi barvami.
    Lep teden ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljubka in topla jesenska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako prikupno ježek gleda jabolka ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna prisrčna in ljubka jesenska voščilnica. Me veseli, da ustvarjaš z nami na SC blogu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prikupna jesenska voščilnica z ljubkimi jabolki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiii, kako posrečena voščilnica. :-)) Zelo lepo si jo sestavila in krasno kombinirala izrez ježka s štampiljkami.

    OdgovoriIzbriši
  7. Totalno cotkana in posrečena jesenska voščilnica, zelo mi je všeč, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo je simpatična. Še posebej všeč so mi drevesa.

    OdgovoriIzbriši