nedelja, 16. oktober 2016

Novoletna tresočka

Današnja voščilnica ni le navadna novoletna voščilnica, temveč je dva v enem - voščilnica ter novoletni okrasek.


Najprej sem izdelal bunko tresočko, v katero sem zalepila pokrajino z jelenčkom ter dodala papirnate pikice, ki so ostale od čipkastih bordur.


Da imajo pikice dovolj prostora za poskakovanje, sem uporabila dva sloja mossgume.

Skozi ozadje sem naredila luknjo, skozi katero sem napeljala vrvoco, na kateri je obečena bunka. Na vrhu ozadnje ni prilepljeno na osnovo, tako da je možno bunko z vrvico vred sneti z voščilnice.


Za bunko se skriva napis, tako da tudi če snamemo bunko, še vedno ostane tudi novoletna voščilnica.





Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Najlepši par - galerija meseca oktobra (kvadrat s šivi, krogi s šivi, napis)

- Ko me inspirira - pentlja

- 52 (Christmas) Card Throwdown - Christmas critters

                               

17 komentarjev:

  1. Krasno si naredila, sem podobne okraske že občudovala pri Jennifer McGuire. Fino je, da lahko okrasek snameš in ostane napis, ki lepo zaokroži voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je, zelo mi je všeč ideja z okraskom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Opa, tole je pa tudi meni strašno všeč....Krasen snemljiv okrasek....in če se boš odločila kaj takega pošiljati okol, bom samo skromno dodala.....jaz imam 210 cm veliko jelko, se pravi da rabim približno 40 takih voščilnic-:)) Pa uživaj. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. krasna ideja in prekrasna voščilnica, take so mi zelo všeč, ker so multiuporabne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si tole izpeljala in naredila 2 v 1. Čudovita tresočka z zimskim motivom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hura za tole idejo!!! Svetovno...

    OdgovoriIzbriši
  7. Super, da je to voščilnica z obeskom vred. Super izpade.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hojla. Spet jaz....neeee, ne fehtam obeska:-))....krvavo pa rabim tvoj mail, da ti pišem...KRVAVO (bozic.mojcanm@gmail.com) lepo prosim....hvala čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lušna ideja, zelo je lepa!

    OdgovoriIzbriši
  10. That is cute! I thought it was just a shaker card but it's really an ornament that you remove to see the greeting, very clever!

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiii, kako svetovno! :-) Čudovito si izdelala voščilnico. Okrasek je prelep. Všeč mi je voščilo pod obeskom. Boš jezna, če ti speljem idejo? :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super izpeljano okrasek in voščilnica :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooo čudovita čestitka in okrasek! :)
    Hvala da sodeluješ z nami pri 52CCT :)

    OdgovoriIzbriši
  14. This is gorgeous. I really like the scene in the shaker ornament and the hidden sentiment. Great work. Thanks so much for playing along with 52CCT this week! Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovit kompletek, ki ga lahko ponucaš tako ali drugače. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  16. Hudo nobl, še dobro, da katera naredi res kaj posebnega, da je kje za kopirat:))). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši