sobota, 5. november 2016

Domača naloga

Tina iz Najlepšega para tudi letos pripravlja Malo šolo prazničnega ustvarjanja in ker je stroga učiteljica, je potrebno v šoli narediti tudi domače naloge. 

Ta bi sicer že morala biti druga (nekatere so naredile že vse štiri), pa bom malce obrnila vrstni red domačih nalog.

Iz dvostranske samolepilne folije sem izrezala tag, na katerega sem prilepila izrezan Odprti tag, hiško iz Vesele vasice, preostali prostor pa posula z bleščicami. Ker je folija na obeh koncih samolepilna sem tag kar s folijo nalepila na osnovo.



Sneg je narejen s pomočjo plastične šablone Najlepšega para, na vrhu taga pa je zelenje, prav tako šablona Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam k domačim nalogam in v novembrsko galerijo.

11 komentarjev:

  1. ooo vav, kako je lepa! Zelo zelo zelo zeloooo mi je všeč! Čisto sem navdušena :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je! Res super izpadejo bleščice in ssneg v ozadju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je in te srebrne bleščice ji prav pašejo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale tag je res vsestranski in čudovito mu pašejo bleščice. Tudi sama ne delam nalog po vrsti, pa mislim, da Tina ne bo huda 😊

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je Maja
    krasna praznična, si pa res pridna učenka :)
    ma smo sošolke in pol,a?
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Tag se prav bohoti na tej podlagi. Prečudovito narejeno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Spokojna zimska voščilnica, z rahlim pridihom elegance zaradi bleščečega taga.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fajn si tole izdelala in eleganca z bleščicami ji pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  9. U, zelo lepo, domiselno in elegantno si izdelala voščilnico. :-) Sem čisto navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo Maja, kako čudovit je tvoj bleščeči tag!!!

    OdgovoriIzbriši