ponedeljek, 17. oktober 2016

Roza novoletna voščilnica

Oktober je že tradicionalno v znamenju roza pentelj - znaku boja proti raku dojk. Tudi letos so se v CRAFT-alnici pridružili Europa donni v akciji zbiranja roza obarvanih voščilnic.


Hiške z roza pročelji iz zadnje kolekcije Najlepšega para (naj se Tini tukaj še enkrat zahvalim za bombonček, ki sem ga prejela ob predstavitvi seta V veseli vasici) sem umestila na zasneženi hribček. Na strehe sem nanesla nekaj snega, ki pa se je zaradi uporabljenih disress inkov nekoliko obarval. Hiškam sem za nekaj dimenzije dodala vrata in polkna.


Ker je poleg roza barve pentlja tista, ki je glavni simbol boja proti raku dojk, sem na letnico dodala tudi roza pentljo,

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica - Roza novoletne voščilnice

- Najlepši par - galerija meseca oktobra (kvadrat s šivi, pentlja iz odprtega taga, v veseli vasci)

- Ko me inspirira - pentlja

- In the Pink - Ribbons and/or bows

20 komentarjev:

  1. Te Tinine hiške so res tako ljubke. Lepo si jih nasnežila in pridna, da delaš dobro delo.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo, kako je lepa, tako milino in mehkobo izžareva, zelo mi je všeč, hvala, ker sodeluješ v tokratni dobrodelni CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. U, zelo lepo si tele hiške postavila na hrib. In kombinacija roza fasad in rjavih oken in vrat se mi super dopade.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ijej, kako simpatična, pravljična roza vasica je zrasla na hribčku! :-) Čudovita voščilnica za dober namen.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ljubka, vesela in pisana praznična vasica. Všeč mi je, ker si hiške nalepila malo postrani po hribčku. Zgledajo še bolj vesele.

    OdgovoriIzbriši
  6. Maja sestavila si prelepo zasneženo vasico.
    In pentlja se zelo lepo poda - pika na i.
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa in lepo postavljene hiške,nekoliko zamaknjene me spominjajo na rizbice v otroških knjigicah.Hvala, da si se nam pridružila na Craftalnici

    OdgovoriIzbriši
  8. iiii, kako fajn tole izpade. Zelo lepa vasica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, kako mi je všeč! Hiške so tako vesele in tako lepo si jih postavila v polkrog. Super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Še ena, ki bo zavpila : "rozaste hiške!!!!" Skoraj kot v pravljici Janko in Metka, le da so te 3. Fejst so, všeč so mi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Maja, zasnežene hiške so v živo še veliko lepše kakor na fotografiji. Hvala,da si se odločila biti dobrodelna z nami v rožnati Craftalnici.
    Voščilnica je že na varnem pri meni doma.Hvala.
    Bodi fajn Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. V tejle vasici je eno samo veselje doma. Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Maja, šele sedaj sem opazila žig na kuverti, lahko bi šli gdaj v Štorkljo na kavo <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Maja, na ED bodo zelo vesele tvoje čudovite voščilnice. Prav prikupno rozasto praznična je in zelo se mi dopade roza mesto :-))
    Hvala ♥ ker si dobrodelna in vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo mije všeč tale tvoja snežna vasica.

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna, pravljična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovito si ustvarjala.
    Hvala, ker si dobrodelna in ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši