nedelja, 3. julij 2011

Less is more #22 - shades of blue

Če nimaš pravega nabora barv, je takle izziv res izziv. Doma imam sicer tri modre, vendar se ena od njih dobesedno tepe s preostalima dvema, tako da sta mi v končni fazi ostali le dve modri. 

Naredila sem dve zelo podobni čestitki. Pri prvi sem z brezbarvnim embosing prahom v nasprotna kota odtisnila veliko rozeto, nato z distressom pobarvala osnovo čestitke ter nato z drugo modro barvo odstisnila še preostale štampiljke. Rezultat mi ni bil preveč všeč, zato sem vajo ponovila še z embosing prahom v barvi šampanjca s to razliko, da sem rozeto odtisnila le v en kot. Tudi pri tej čestitki se mi je roka nekoliko zatresla, zato odtisi niso popolni.


in še druga čestitka:


15 komentarjev:

  1. Two beautiful cards. I love the stamps you've used. xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštni čestitki ampak, če sem poštena mi je prva bolj padla v oči kot druga ... se vidi, da nisem glih z -less is more- na ti ...

    OdgovoriIzbriši
  3. These are just gorgeous. The doilies do make the most wonderful cards!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je pri drugi kontrast lepši. Veš meni je ta izziv kar zahteven, zato se mi zdi tvoja ideja zelo dobra. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Nič se ne vidi, da bi se ti tresla roka. Čudoviti sta. Tudi sama sem se lotila tega izziva, vendar mi prva ni bila najbolj všeč, zdaj pa sem čisto padla v modrino in kar ne morem nehati :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čeprav se zdi ta izziv na prvi pogled povsem lahek, ni ravno tako preprosto. Se mi pa zdi da paše tale embosiran del med dve plavi. Lušni sta.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pretty card Maja
    Lovely shade of blue
    Thanks so much
    Diva LIM
    "Less is More"

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasne su ti čestitke Majo!

    OdgovoriIzbriši
  9. beautiful cards Maja, love the way you've stamped one doily in white :)
    Jenny x

    OdgovoriIzbriši
  10. A beautiful card, love the blue and the white and the stamp

    OdgovoriIzbriši