petek, 30. november 2012

Bonbonček - candy

Tako, tole je jubilejna 150. objava na mojem blogu. Poleg tega sta minili dve leti od mojega objavljanja tule gori, jutri pa se začne tudi veseli december in red bi bil, da tudi jaz nekoga obdarim.


Levi in desni srček sta že rezervirana, srednjega pa podarjam tule na blogu. Srček je polnjen s polnilom, v njem pa je tudi nekaj sivke, tako da ob mečkanju prijetno zadiši.



Če želiš srček, pod objavo pusti komentar, 10. decembra pa bom žrebala.


Marina je na svojem blogu Papirnati trenutki zaključila prvi slovenski blog hop, kjer podarja slovenske štampiljke. Svoj srček iz blaga prijavljam na njen izziv.


24 komentarjev:

  1. Maja čudoviti sivkini srčki z angelskimi krili. Čestitke ob tvoji okrogli objavi in za dvo letnico bloganja.
    Seveda bi bila tvojega srčka vesela,če bo sreča na moji strani.
    lep konec tedna
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za dopolnjeni dve leti in napisanih 150 ustvarjalnih prispevkov! Rada pridem na obisk, ker vedno najdem kaj lepega in toplega.
    Če bom izžrebana srečnica tega srčka, bom seveda nadvse vesela.
    Imej se lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. iiii, ti srčki so tako zelo lušni, da bi ga kar stisnil k sebi :) Čestitke tudi z moje strani.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz se postavljam v vrsto za ta prekrasen srček!
    In seveda čestitke ter še mnogo čudovitih objav!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit srček!!! Pa še diši povrhu, pa krila ima...čisto je angelski. Lepo si jih naredila. Tako mamljivi so, da se takoj postavim v vrsto.
    Pa seveeda čestitke za blog!

    OdgovoriIzbriši
  6. Še jaz se bom postavila v vrsto za tole čudovito nagradico :) Luštkan!

    OdgovoriIzbriši
  7. Preeeekrasni in prav primerni za ta letni čas.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit srček je in z veseljem bi ga obesila nekam na vidno mesto.. pa kdaj pomečkala, da bi zadišal. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke za 150-ko! :) Srček je pa čudovit! Upam,da bo sreča na moji strani in bo priletel k meni :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja, čestitam za dve svečki in lepo število objav.
    Srček ♥ je čudovit in še krilca ima.
    Že stiskam pesti za malo sreče pri žrebu :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja, čestitke za dva jubileja, če temu lahko tako rečem.
    K dišečemu srčku se pa tudi jaz postavljam v vrsto.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vse najboljše za tvoj drugi blogerski roj. dan in za kar lepo število objav, pa še trikrat toliko ti želim. Srček je zeeeloo srčkan, zato se tudi jaz potegujem zanj. :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitke za obletnico. Srček pa je res sladek.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako je lep in sem prepričana, da tudi zelo lepo diši, če je v njem sivka. Seveda se težko ubranim, da se ne bi postavila v vrsto ;) Hvala za možnost. lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Iskrene čestitke za obletnico in 150 objavo. Res veliko čudovitih izdelkov si nam že pokazala in se že veselim, da jih vidimo še več.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čestitke za 150 objavo :-)
    Čudoviti srčki s krilci - se ne bi branila, če bi enega dobila - hihihi

    OdgovoriIzbriši
  17. Srčki so prekrasni in z veseljem se potegujem za malo sreče. In seveda iskrene čestitke za 150-ko.

    OdgovoriIzbriši
  18. Najprej čestitke & še na mnoga lepa ustvarjalna leta & objave.
    sivki & srčkom se pa težko uprem ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudoviti srčki - angelčki in čestitke za obletnico!

    OdgovoriIzbriši
  20. Zelo lepo so ti uspeli srčki1 In seveda čestitke ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. Čestitke za 150-ko :)

    Še veliko lepih izdelkov in luštnih objav

    lp

    OdgovoriIzbriši
  22. Čestitke za zmago v Izzivu, čestitke za blogersko obletnico!

    OdgovoriIzbriši
  23. Čestitke tudi z moje strani. Srček s krilci je prav prisrčen s temi krilci.

    OdgovoriIzbriši