četrtek, 21. julij 2011

Pridih daljnega vzhoda

Prav rada bi se nekega dne sprehodila po čudovitih japonskih vrtovih, kjer se prepletajo voda, rastline in njihova tipična arhitektura. Nekaj podobnega lahko sicer doživimo tudi v Evropi (npr. Hamburg), kjer postavijo vrtove v njihovem stilu, vendar pa bi si enkrat želela obiskati pravi japonski vrt. Do takrat pa tale čestitka:



Čipko sem nahrčkala pri moji mami in je v originalu v beli barvi (že rahlo porumenela), tako da sem jo pobarvala z blazinico. Štampiljka je od WMS.

Čestitko prijavljam na tri izzive:
Čestitka je narejena na podlagi skice pri WMS sketch challenge #56, čestitka vsebuje pikice in čipko, kar želijo pri CRAFT-alnici, na njej pa prevladujejo rjave barve, ki je tema prvega izziva pri UHK gallery.




14 komentarjev:

  1. Lepa, brez odvečnega in ta motiv je dovolj bogat, da se samostojno bohoti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti ne bo treba tako daleč, kolega bonsajist je japonski vrt postavil v Mozirskem gaju. Mi je ravno predvčerajšnjim povedal ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna - minimalistična - kot je meni všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, tudi jaz bi enkrat šla na sprehod po njihovih vrtovih.
    Čudovita voščilnica in lepo čipko si dobila.
    Malo sem pregledala voščilnice na prvem izzivu UHK-ju. Vauuu, Poljakinje ustvarjajo krasne voščilnice. Hvala, ker si "našla" njihov blog.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito drevo na prelepi voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful tree! Love the colors you chose on this, too. An elegant card perfect for any occasion!

    OdgovoriIzbriši
  7. Maja,piękna i oryginalna kartka!!!
    Dziękujemy za udział w 1 wyzwaniu bloga UHKGallery-Inspiracje!

    xxx

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa, elegantna, posebna čestitka, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Všeč mi je, kako si interpretirala izziv: neopazna čipka in pikice imajo stransko vlogo. Tudi rjavi toni v kontrastu z zeleno krošnjo ustvarjajo pravo harmonijo. Res lep izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  10. Res lepa čestitka, popolnoma me je prevzelo drvesce na njej :).

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovit bonsai!!! Zelo lepo skombinirana čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo je lepa in upravičeno izbrana v Craftalnici :-))

    OdgovoriIzbriši