torek, 12. julij 2011

Poročna čestitka za CRAFT-alnico

Že druga današnja objava, tokrat s čestitko za izziv na CRAFT-alnici, kjer želijo poročno čestitko z reliefom.


Notranji okvirček je dvignjen na 3D blazinicah, znotraj pa sta srčka iz fimo mase. Polakirala se ju z lakom Lise Pavelka in moram reči, da sem popolnoma razočarana, saj se lak prehitro suši in je nemogoče lepo polakirati. V živo sta srčka nekoliko lepša, na sredi je še luknjica za ključek.


Barva papirjev je na drugi fotki bolj realna.


8 komentarjev:

  1. Če si videz srčkov dosegla z lakom, je meni zelo všeč.
    Fajn učinek si dosegla, ko si notranji okvirček dvignila z blazinicami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna sta ta narejena srčka in lepo si ju vkomponirala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zdaj sem videla tvoj komentar in šla takoj gledat, juhu, tole pa mi je zdaj dalo adrenalina :))) Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lakirana srčka sta čudovita in to da si okvirček postavila na 3D blazinice je odlična rešitev. Tudi barva naredi svoje. Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita, meni je ravno to da je lak malo nagrbančen najboj všeč :)).

    OdgovoriIzbriši
  6. :)) tudi meni se dopade nagrbančen lak :))
    Pa zelooo mi je všeč preprostost ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo je lepa z originalnima in posebnima srčkoma, ki sta vsaj meni zeeelo všeč. LP:)

    OdgovoriIzbriši