torek, 26. julij 2011

Less is more #25 - recipe

Še nikoli se tako zgodaj nisem lotila novoletnih čestitk, letos pa sem jih ustvarila že kar nekaj. Današnja čestitka je namenjena tudi za LIM izziv, pri katerem je potrebno uporabiti gumbe ali trakec. 

Sama sem se odločila za zelen trakec. Mašnica, ki jo je prikazala Chrissie, mi nikakor ni uspela, zato sem naredila takšno, ki jo znam že od prej. Smreke so izrezane s šablono iz kartona od mleka, po robovih osenčene z belo ter posprejane s perl Glimmer mistom.



Spodnji smreki sta le na sredini zalepljeni na osnovo čestitke, srednja smreka pa je pritrjena s 3D blazinicami, tako da čestitka dobi še nekaj globine.

18 komentarjev:

  1. Lepa. Mašnica mi je tudi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. what a pretty card! love the dimension you created with the trees!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo! Smrečice so take, kot bi bile za pojest, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi Maja,

    what a beautiful Christmas card, love the dimension on your card! You've made a beautiful bow in your ribbon. That's something I find really difficult to make.

    Lins :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Great card, those trees are fabulous well done your for such a great take on the theme.

    Marie

    OdgovoriIzbriši
  6. Simply beautiful Maja
    Perfect!
    Thanks for entering
    Diva LIM
    "Less is More"

    OdgovoriIzbriši
  7. I love this card-it's so effective.

    OdgovoriIzbriši
  8. Smreke si zelo lepo obdelala. Mi delujejo kot slastni medenjaki .... res novoletno :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. What a sweet card - I really like how you used those trees. TFS!!
    Cheers, Karen
    alteredscrapbooking.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. I love the dimension of the trees... super card Maja.
    Thanks so much
    Chrissie
    Lady LIM
    "Less is More"

    OdgovoriIzbriši
  11. A wonderful xmas card, love the shiny green ribbon.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepa je in nič ne de, da se tako zgodaj lotevaš novoletnih. Še prekmalu bo ta čas tukaj in še kako prav ti bodo prišle.

    OdgovoriIzbriši
  13. Hi Maja. What a fab card. I love your trees. Sue.x

    OdgovoriIzbriši
  14. Motiv smrečic je res bolj zimski, vendar mi deluje kot gozd v poletju zaradi zelenega trakca :) Čudovita je. Tudi tvoja mašnica mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  15. Delightful Christmas card

    Kathyk

    OdgovoriIzbriši
  16. Super je in vidim, da ti njihovi izzivi zelo ležijo :-))

    OdgovoriIzbriši