nedelja, 20. november 2016

Toaletka s heksagoni in dialmantki

Kot sem že včeraj napisala, je bila deževna sobota ravno pravšnja za ustvarjanje. Poleg škatlice za milo, ki sem vam jo pokazala včeraj, sem dokončala tudi manjšo toaletko.


Spomladi sem na sejmu v Vicenzi kupila plastične modelčke za izdelovanje heksagonov in dialmantkov. S poljubnim kombiniranjem dobimo različne vzorce. 


Namesto plastičnih modelčkov si seveda lahko v poljubni velikosti heksagone in druge oblike izrežemo iz papirja, vendar pa je ta različica lažja, modelčki pa ostanejo še za druge priložnosti. Res pa je, da smo pri plastičnih modelčkih omejeni z velikostjo, ki smo jo kupili.


Ko blago pritrdimo na modelčke, blago na modelčkih ročno prišijemo enega k drugemu. Kljub temu, da je toaletka razmeroma majhna, mi je šivanje heksagonov in diamantkov vzelo kar precej časa.  Ko imamo en lik zašit po vseh stranicah, lahko modelček (ali papir) odstranimo. Ker pa sem imela za svoje potrebe na razpolago dovolj modelčkov, sem jih pustila notri do samega konca.


Odstranjevanje modelčkov je preprosto, Za to sem uporabila kar tisto palčko za embossing. 


Toaletka ima spredaj malo zguban videz, pa sem mi zdi, da ji to zelo paše. 

8 komentarjev:

  1. Ooo, si kar predstavljam, da je s šivanjem dosti natančnega dela, zato ti samo čestitam, da se tega lotiš. Toaletka pa je vrhunska!

    OdgovoriIzbriši
  2. To pa je kar nekaj dela. Lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si tole skombinirala in zašila. Hvala za navodila.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, je lušna in verjamem, daje bilo z njo veliko dela.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. Veliko dela in veselja si vložila v njeno izdelavo. Šivanje z modelčki pa mi je španska vas. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, super projekt in končni rezultat je čudovit.

    OdgovoriIzbriši