ponedeljek, 14. november 2016

Trio

Štampiljka, ki sem jo uporabila na današnji voščilnici je ena prvih, ki sem jih kupila, ko sem začela ustvarjati voščilnice, vendar do sedaj sploh še ni bila uporabljena. Motiv sem odtisnila v rjavi barvi ter pobarvala le nekaj detajlov.


Razen te štampiljke, so vsi ostali pripomočki od Najlepšega para: s plastično šablono sem na ozadju naredila snežinke, s pomočjo kvadrata s šivi sem izrezala paus ter uporabila še šablonico za napis.

Voščilnico prijavljam k domačim nalogam in v galerijo meseca novembra.

14 komentarjev:

  1. Kako znajo biti te enostavne štampiljke tako zelo uporabne, pa se jih tako izogibamo ko hudič križa. Kar še malo pobrskaj po starih štampiljkah, boš videla KOLIKOOOOO dobrih imaš še....me pa veseli, da si tudi ti v tem špilu hrčkanja, ki "pozabi" na stare stvari. Lej, tale voščilnica je prav lušna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Majhna štampiljka, pa pride tako lepo do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja zelo lepo izgleda. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Si dokaz, da vse enkrat pride prav :) Štampiljko si dobro uporabila in naredila simpatično voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, nekateri materiali pač malo bolj dolgo čakajo na svojo priložnost. In dobro si jo uporabila. Všeč mi je voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa res drži, da čez sedem let vse prav pride :). Krasno si jo sestavila in odtis popolnoma dovolj pobarvala, da si poudarila glavne stvari. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je delno pobarvan odtis. :-) Prav paše pogledati malo drugačen motiv. Sploh ni pomembno, koliko prahu je bilo na njem. :-)) Voščilnica je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno, da si uporabila zaprašene pripomočke.
    Se je izplačalo
    super voščilnica je nastala
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna praznična voščilnica in zelo lepo si napolnila kvadratke :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Prvič, a najbrž ne zadnjič :-) Zelo ustvarjalna izvedba! Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. I do like this, the embossed background is super.

    Please can you contact me at dfrings@runbox.com regarding 52CCT. Deborah

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo simpatičen trio, še dobro, da si ga našla.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako je simpatična! Zelo mi je všeč tvoja postavitev.

    OdgovoriIzbriši