sobota, 19. november 2016

Škatlica za milo

Današnji deževi dan je bil kot naročen za ustvarjanje. Pri domačih nalogah sem kar precej v zaostanku, ampak tele škatlice pa nisem smela izpustiti. Tina je sicer v škatlico spravila slastne dobrote, moja škatlica pa je nekoliko manjša, v njo pa sem dala doma narejeno domače milo, ki je ravno te dni dozorelo in bo kot naročeno za novoletna darilca.


Zgornji del škatlice sem okrasila s hiško in smrečico iz vesele vasice Najlepšega para. Napis sem sicer odtisnila z barvno blazinico, verjeno pa bi bil učinek lepši, če bi bil toplotno embosiran, vendar je bila folija že prilepljena in bi se stopila, če bi želela embosirati.


Na vrhu je folija, skozi katero se vidi milo, ki je v notranjosti škatlice. Glede na to, da škatlica hrani doma narejeno milo, se mi je zdel napis "iz našega doma v vašega" ravno pravšnji.


Za lažje odpiranje škatlice sem s pomočjo mini okrogle šablone izrezala polkrog.


Škatlico prijavljam med domače naloge ter v novembersko galerijo Najlepšega para.

11 komentarjev:

  1. Z odliko opravljena domača naloga :)
    Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Enkratno darilce...vse narejeno doma!! Všeč so mi take pozornosti. Okrasitev pa tudi zelo unikatna...kot da bi bil napis ustvarjen za take stvari. Kar se mene tiče, naloga opravljena res z odličnim in to podčrtanim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita darilca bodo šla iz tvojih rok. Zelo všeč in pripraven je tudi tisti polkrogec za odpiranje, super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je kako si Tinino škatlico nadgradila. Krasno darilo sploh, ker je tudi milo domače, pa še v tako ljubki škatlici je.
    Od mene petica!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno. Zelo lepo embalažo imaš za mila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita ideja, da jo uporabiš za milo. Krasno sestavljena!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno embalažo si izdelala za domače milo. Napis je tapravi. :-) Naloga narejena za petko. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, Maja...to je pa poleg petice za krasen izdelek še zlato priznanje za krogec :-)))

    OdgovoriIzbriši