torek, 31. oktober 2023

MŠPU 11/2 - podaljšan tag

Druga naloga MŠPU se torej glasi Podaljšan tag.


Pri tej nalogi je bilo kar precej senčenja, saj sem uporabila bel papir, ki sem ga osenčila z različnimi odtenki modrih Distress Oxude blazinic. 


Na bel tag sem najprej embosirala smrečico, nato pa posenčila broken china in uncharted mariner. 


Pri ozadju sem broken china dodala še salvaged patino ter z najtemnejšo od teh barv odtisnila napise in snežinkice. Na koncu sem na tag dodala še tekoče perle.

Voščilnico prijavljam:

- Najlepši par - galerija meseca oktobra

- Najlepši par - MŠPU 11

3 komentarji:

  1. Maja, prav čarobno lepa je...toliko modre barve res naredi lepo in svečano.

    OdgovoriIzbriši
  2. Z modrino si lepo poustvarila zimsko vzdušje. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši