nedelja, 21. november 2021

MŠPU 9 - 7. naloga

Za sedmo nalogo nam je Tina naročila, naj izdelamo pravo tresočko.

Nad tresočkami nisem ravno navdušena, vsaj ko jih je potrebno izdelati, ampak kar se mora, se mora;)


Pri tresočkah me je najbolj strah, da bo lepilo en dan popustilo in se bo vsebina začela stresati vse naokoli. Zato tudi v tresočko nisem nasula bleščic, temveč izreze svezdic.


Voščilnico prijavljam:


- Najlepši par - galerija jesen in zima 

- Najlepši par - galerija meseca novembra


4 komentarji:

  1. Pravljično lepa je tvoja tresočka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo tresočko si izdelala. Všeč mi je nežna scena v tagu. Vidiš, o tem, da bi se karkoli odlepilo, sama še nisem razmišljala. Sicer pa "kila" lepila, s katerim sama zlepim tresočke, verjetno mora držati. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz imam enake strahove pri tresočkah in tudi jaz jih zato redko izdelujem, ampak drugače so mi zelo všeč. Tudi tvoja.

    OdgovoriIzbriši