sobota, 13. februar 2021

Ptiček v gnezdu

Vse moje voščilnice so običajno kvadratne ali pravokotne oblike, tokrat pa sem za spremembo naredila okroglo voščilnico, pri tem pa uporabila tudi novosti Najlepšega para.


Ptičico sem postavila v gnezdo, v kljunček pa sem ji vstavila rožico.


Ozadje sem naredila s pomočjo stencil šablone, ki sem jo naredila sama iz rezalne šablone Tima Holtza in yupo papirja.


Ptičica je prejšnji teden poletela proti Gorenjski.


Voščilnico prijavljam:

- Najlepši par - galerija meseca februarja

- Vesela hiška - rumena kot sonce

- Najlepši par - za poletno kolekcijo


8 komentarjev:

  1. Joj kako prikupen roza ptiček žvrgoli na tvojem blogu :)
    Lepo si ustvarjala s Tininimi šablonami.
    Lp.
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lep ptiček in prav tako čudovito ozadje. Hvala, da si se pridružila našemu rumenemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Ptica prav uživa v svojem gnezdu in tako ljubko rožnato obleko si je nadela.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čarobna je Maja - hvala za pozitivno energijo, ki si jo prinesla v Veslo hiško :-)
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito si ustvarjala. Zelo mi je všeč, ker si uporabila okroglo osnovo. Ljubek roza ptiček se je lepo namestil v gnezdo in na rumeno ozadje s pikicami. :-) Hvala, ker si z nami v Veseli hiški. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepe kombinacije barv. Hvala, da si se nam pridružila v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si uporabila novosti Najlepšega para. Posebej všeč mi je , da ima ptiček rožice na trebuščku. Lepo si ga posadila v gnezdo. In vsekakor paše, če vošilnice dobijo včasih drugačno oblko. Lepo, da ustvarjaš z nami v veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Maja res premalokrat naredimo drugačne oblike voščilnic in tvoja okrogla je čudovita! Všeč mi je ozadje in mali roza ptiček, ki prinaša pomlad. Hvala a obisk v Veseli hiški in veliko lepega želim. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši