ponedeljek, 27. januar 2020

Pojoča sovica

Ker se, kar se tiče papirčkanja, v moji delovni sobici ne dogaja nič pametnega, sem pobrskala med še neobjavljenimi voščilnicami s konca prejšnjega leta in našla tole pojočo sovico.


Sovica je pobarvana z disress inki ter izrezana ročno s škarjami.


Vsi ostali pripomočki pa so šablone Najlepšega para, kot tudi štampiljke z notami.


Voščilnico prijavljam:

Najlepši par - galerija meseca januarja

ArtMBR - zima ali peka

Time Out Challenges - #153 Wardrobe 

5 komentarjev:

  1. Končno si le pričivkala tudi k meni v galerijo. kako so mi všeč tvoji okvirčki in izbrane šablobe. Sovica je posebne vrednosti, ker je ročno izrezana. Ampak kapica je pa tako zelo lepe barve, da bi jo še jaz nosila. Pobrskaj še malo po mizi, morda še kaj najdeš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, da si se zopet pokazala z eno svojih lepih voščilnic. Zelo lepo si sestavila voščilnico. Všečna!

    OdgovoriIzbriši
  3. I love those SY MFT images - this one is so cute and you have framed him perfectly with those postage stamp frames! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Jill

    OdgovoriIzbriši
  4. This is such a sweet card! That hat on the owl looks beautiful in that color and your coloring is stunning. Thank you for joining us at Time out challenges, hugs ~ Ishani.

    OdgovoriIzbriši