sobota, 28. januar 2017

Novoletna v netradicionalnih barvah

Kombinacija barv, ki so jih pri tokratnem izzivu izbrali pri 52 {Christmas} Card Throwdown izbrali, so mi zelo všeč. Niso ravno tipične barve, ki bi jih sama od sebe izbrala za izdelavo novoletnih voščilnic, ko pa sem videla, kaj so ustvarile članice tima, sem se odločila, da tega izziva vsekakor ne smem izpustiti.


Na ozadje sem odtisnila vzorec snežink v dveh barvah. Ker napis na vzorčastem papirju ne bi prišel do izraza, sem zgornji del ozadja razdelila ter v vmesni prostor umestila napis "vesele". Za spodnji del napisa pa sem iz odprtega taga izrezala samo del, ki drži napis. 


Pri izdelavi voščilnice sem uporabila dve barvni blazinici Altenew, štampiljko Waltzingmous (še vedno se mi kolca po tej firmi) ter šablone Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam:

- Najlepši par - galerija meseca januarja

- Simon Says - Anything goes

- 52 {Christmas} Card Throwdown - Colour challenge


18 komentarjev:

  1. Krasna je. Izbor barv mi je top. Si zelo pridna.

    OdgovoriIzbriši
  2. krasno ozadje s snežinkami in te rokavice so super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si naredila, zelo mi je všeč ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno ozadje si ustvarila, rokavički pa tako lepo okvirjata željo. Lepo nedeljo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, this is a really sweet use of our color challenge. I love this simple and yet beautiful card. Thank you for joining us at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  6. A beautifully stamped background which sets off the rest of the card.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res si naredila super ozadje in se krasno znašla z napisom in rokavičkami, ki ga držijo ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale izbor barv je tudi mene potegnil Zelo mi je všeč tvoje ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuu noro lepo ozadje si naredila in krasno voščilnico si ustvarila...

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepe barve so in prav zimsko deluje.

    OdgovoriIzbriši
  11. I do like this card. The background pattern is fab and I adore those cute die cut mittens! Thanks so much for playing along with our colour challenge at Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  12. Adorable card! Such a fun design! Love that background!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo ozadje si naredila, všeč mi je kombinacija barv, ki si jih izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita je in zelo lepo ozadje si uporabila :-))
    Hvala ti, ker si se nam pridružila tudi na našem drugem prazničnem izzivu pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  15. Po dolgem času sem preletela tvoje izdelke. Lepo, celo nekaj enakih pripomočkov imaš kot jaz.

    OdgovoriIzbriši
  16. Wow...I love this. That background is really quite amazing. Thank you so much for joining us at Christmas Card Throwdown!!!

    OdgovoriIzbriši