ponedeljek, 26. december 2016

Tag z jelenčkom

Jutri se dobim s prijateljicama in ker se dobimo v živo, jima nisem pošiljala novoletnih voščilnic, ampak sem naredila dva taga, ki ju bom dala k darilcem.


Malo večjo osnovo sem najprej oseničila z Vintage photo ter z istom distresom naokoli poštapljala s snežinko. Nato sem na manjšo osnovo dvakrat embosirala trak z nordijskim vzorčkom, nato pa vse skupaj osenčila z Aged mahagoni (embosirani del sem nato obrisala z robčkom). Preostali del taga sem še poštampljala s snežinko, nato pa čez nalepila jelenčka, ki je narejen iz treh slojev.


Tag sem ob straneh malo zavihala in ga "popackala" s snegom.


Tag prijavljam na izziv pri CRAFT-alnici, kjer je tag ravno tokratna tema.

8 komentarjev:

  1. Luštno! Tudi jaz bom letos naredila tako, da bo nekatere voščilnice oddala osebno, ko se vidimo/ ali smo se že. Nekatere pa poslala. Vesele praznike in srečno v novem letu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je res čudovit tag, pa tudi dobra ideja za nadomestilo voščilnice ob osebni predaji daril. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

    Lp,
    Veronika

    OdgovoriIzbriši
  3. Super tag si naredila. Všeč mi je nordijski vzorček.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen tag si naredila. Super ideja za voščilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo vidim ta tudi še ni čisto spustil virus celjski. Krasen tagec, všeč mi je nordiski vzorček in kombinacija barv.
    Hvala, da si se nam pridružila v praznični Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Super tag in všeč so mi barve.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lep tag si naredila in jelenčku prav krasno sede roza ozadje :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lep tag si naredila. Všeč mi je barvna kombinacija. :-)
    Hvala za voščilnico, ki je prispela v naš nabiralnik. Želim ti čarobno leto, ki prihaja!

    OdgovoriIzbriši