sobota, 11. junij 2011

Rojstnodnevna vabila

Moj skoraj 8 letni rakec kmalu praznuje rojstni dan. Ker je rakec vodna žival, bo temu primerno tudi praznovanje - na bazenu. Ko je Simona zadnjič objavila svoje čestitke za nov izziv pri CRAFT-alnici, mi je takoj dala idejo za vabila. 

Osnovne kvadratke sem mu pomagala izrezati (da ne bi bili viga-vaga), prav tako pa sem poštampljala robove. Celotno preostalo delo pa je junior naredil sam - sam je s Sizzixom izrezal kroge ter ostalo potrebno, da so nastali reševalni obroči, jih osenčil, okrasil z vrvico ter prilepil na kartončke.



Še preden so bila vabila v celoti dokončana sem zaradi zlomov pristala v bolnici, tako da je bil junior prisiljen sam dokončati vabila, da jih je lahko pravočasno razdelil prijateljem. Z očitom sta naredila gasilsko fotko vseh vabil, nerazdeljeni vabili pa sem po vrnitvi iz bolnice še malo lepše poslikala.



Ker je večino dela opravil sam, ga prijavljam na 31. izziv CRAFT-alnice.

14 komentarjev:

  1. Zlomov??? tole se pa grozno bere. Upam, da ni bilo kaj hujšega in se čimprej zaceli.
    Vabilca pa so prav luštna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa vabila. Odlična izbira osrednjega motiva, tako primerno za praznovanje na bazenu.
    Pohvale in vse najboljše, umetniku :).

    Maja, super, da si že v domači oskrbi. Čuvaj se in hitro okrevanje ti želim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz se se ustavila pri besedici zlomov??? Sliši se hudo. Upam, da ne bo posledic.
    Fantič pa je zelo priden in ustvarjalen, ker so vabila čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako že - jabolko ne pade daleč od drevesa. Čestitke juniorju. Upam, da se kmalu pozdraviš. Nič prijetno verjetno ni bilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo, krasno mu je uspelo. Prav super se mi zdi, da jih je naredil sam. Tebi pa hitro okrevanje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Upam, da si že vredu in da ti zlom ne bo v preveč v napoto... Drugače se je pa mali junior zelo potrudil za svoje prijateljčke...

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za pohvale - juniorju zelo sedejo :)))
    Glede zlomov - prejšnjo nedeljo sem bila udeležena v skupinskem padcu kolesarjev in sem jo odnesla z zlomljeno medenico in križnico. Na srečo so kosti ostale v pravilnem položaju, tako da vsaj operacija ni potrebna. Bolečine niso več hude, s pomočjo bergel sem mobilna, le sedeti več kot 10 min na enkrat ne morem. Še kar nekaj časa pa bom na prisilnem dopustu.
    Hvala vsem za skrb in prijazne besede.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo... hitro in dobro okrevanje ti želim...in pohvale za odlična vabila, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Žanu vse čestitke, tebi pa želim čim prejšnje okrevanje in čim manj bolečin.

    OdgovoriIzbriši
  10. Želim ti hitro okrevanje, tvojemu sinu pa pohvalo za opravljeno delo!Krasna vabila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita vabilca. Čestitke Žanu.
    Ti pa čimprej okrevaj.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna vabila so, nekaj posebnega :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. KRASNO!

    Po eni strani sočustvujem s tvojim zdravstvenim stanjem (kriza je tale kolesarska :(((, po drugi strani pa si dala proste roke juniorju, ki je vabila prav lepo dokončal :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tale vabilca so res čudovita. Super sta opravila delo. Upam, da se je tvoje zdravstveno stanje že kaj popravilo do danes. :)

    Lepo se imej in lepo ustvarjaj.
    Pozdravček,
    Aleksandra

    OdgovoriIzbriši