ponedeljek, 23. marec 2020

Cvetoča pomlad

Cvetoča pomlad je marčevski izziv v Veseli hiški in res je vse okoli nas že cvetoče. Cvetoče tako zelo, da to zazna tudi moj nos (beri: kihanje in smrkanje zaradi cvetnga prahu).

V teh dneh, ko smo tako rekoč prisiljeni ostajati doma, je časa za ustvarjanje v izobilju. Tako sem te dni predvsem šivala (sine je dobil nov hoodie), nastala pa je tudi spodnja voščilnica. Se mi zdi, da se bomo ustvarjalke lažje spopadle z nastalo situacijo, saj z ustvarjanjem svoje misli preusmerimo na veliko bolj prijetno področje.

In tako so v spodnjem šopku zacveteli zvončki Najlepšega para. Na ozadju je poizkus akvarelnega barvanja ozadja, k čemur me je vzpodbudilo Tinino oddajanje v živo na FB. Koliko mi je uspelo, pa naj presodi vsak sam. Upam, da bo prejemnici všeč :)



Ostanite zdravi in če se le da, ostanite doma.

Voščilnico prijavljam:

- Vesela hiška - cvetoča pomlad

- Najlepši par - galerija meseca marca

- Najlepši par - ostajam doma

- The flower Challenge - #42 Anything goes 

12 komentarjev:

  1. Nežno. Pomirjajoče. Pomladno. Zeleno.
    Zelo mi je všeč tvoja pomladna voščilnica. Pazi nase in vse dobro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a sweet card ! love your delicate snowdrops too. Thanks for sharing with us over at 'The Flower Challenge' ;) Viv DT xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit šopek zvončkov na prelepem akvarelnem ozadju. Res nam je ustvarjalkam malo lažje prestajati karanteno, kot praviš. :-) Hvala, ker si z zvončki okrasila galerijo Vesele hiške. Pazi nase! Sonja

    OdgovoriIzbriši
  4. Nežno in blagodejno ozadje ter krasen šopek pomladanskega cvetja.
    Prijazen pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je.
    Ja, ustvarjanje tudi mene rešuje, da lažje prestanemo vse to.
    Pazite nase in ostanite zdravi <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je ozadje čudovito in šopek zvončkov čudovito paše nanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zvončki so letos HIT in tudi tvoja voščilnica je prekrasna v svoji naturalnosti. Hvala za obisk v Veseli HIški in lep dan ti želim. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je zelo všeč. Zvončki prav lepo pašejo nanj. Ostani zdrava in hvala, ker si se pridružila v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  9. Maja, meni je krasno in celotna voščilnica tudi!!!! ...sem vesela, da sem ti bila v navdih :-).

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna pomladno zelena za ozadje. Tako sveže deluje ta tvoja voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Maja, srčna hvala za tvojo čudovito voščilnico - v resnici je še lepša, bolj žareča in hkrati nežna. Hvala, ker si mi z njo prinesla eno samo veselje. Res, da sem vesela, ker je našla pot tudi v Veselo hiško, ampak v roke pa jo lahko primem le jaz, vsi ostali pa jo lahko občudujejo na daleč.
    Želim ti čim manj kihanja in tebi ter tvojim veliko zdravja, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo ti je uspelo akvarelno ozadje na katerega si dala čudovit šopek zvončkov. Hvala, da si nam s tvojo voščilnico polepšala našo galerijo v Veseli hiški. Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši