nedelja, 11. februar 2018

Tulipani

Letos se na mojem blogu kar pošteno prah nabira...Tudi druge bloge zadnje čase bolj poredko obiščem... Včeraj me je k papirčkanju spravilo dejstvo, da moram pripraviti dve voščilnici, kar je bila tudi lepa priložnost, da se poigram z novimi šablonami Najlepšega para.

Prva je namenjena sodelavki, ki prihodnji teden praznuje.


Druga pa je namenjena moji babici, ki čez dobrih 10 dni praznuje 96. rojstni dan.


Voščilnici sta skoraj enaki, le barvo ozadja sem obrnila. Pri prvi voščilnici sem iz osnove napis izrezala ter ga uporabila na drugi voščilnici.

Prvo voščilnico prijavljam na izziv CRAFT-alnice, saj sem na voščilnici uporabila 5 tulipanov.

Prijavljam jo tudi v februarsko galerijo Najlepšega para, saj so praktično vsi pripomočki, ki sem jih uporabila, Tinini.

16 komentarjev:

  1. Čudoviti sta obe, s temi tulipani res ne moreš zgrešiti. Ampak druga mi je vseeno še malo lepša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe barvni varianti sta lepi in 5 rdečih tulipanov lepo izstopa :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi voščilnici in če se nisi zatipkala pri številki, je tista druga izdelana za prav presenetljivo priložnost. Bog ji daj zdravja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, nisem se zatipkala, res jih bo imela toliko. Lahko preveriš lanskoletno objavo, ko sem ji izdelala voščilnico za 95. rojstni dan 😀

      Izbriši
  4. Wauuu,
    čudoviti sta
    no toliko, kot jih je na prvi jih bom srečala jaz letos, vesela pa bom, če jih bom učakala čila iz zdrava 96, kot tvoja nona. Veliko zdravja ji želim in jasnih misli.
    lep večer še naprej
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse najboljše tvoji noni in veeeeliko zdravja ji želim.Fantastični voščilnici si naredila in Tinine šablone so mega uporabne.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, najprej čestitke babici. To pa so leta, da se jih vika. Obe voščilnici sta čudoviti in sveži zaradi šopka tulipanov.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke babici in še na mnoga zdrava leta. Fino si se znašla z obema izrezoma in tako sta nastali kar 2 lepotički. Hvala tudi, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pravi cortiki v krasnih barvah. In vse najboljše babici ter še na mnoga leta.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudoviti sta obe barvni kombinaciji, krasna šopka si namenila slavljenkama. Vse najboljše babici.

    OdgovoriIzbriši
  10. Obe voščilnici sta krasni. Kako tudi ne bi bili saj so te Tinine novosti res več kot čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja, kako lepo si tole naredila! Postavitev in barve so mi krasne in ko si pri drugi le nekoliko obrnila barve, si me čisto navdušila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako sta lepi!! Mi je vsec, da si se vrnila k papirckom. Pridi se kaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo, da te je spet pregnalo med papirje in si ustvarila ti dve lepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  14. Super barvna kombinacija in lepa postavitev. Hvala, ker sodeluješ na izzivu Craftalnica

    OdgovoriIzbriši
  15. Babici vse najnaj za njen rojstni dan in nasploh.
    Krasni voşčilnici si naredila. Obe sta mi zelo všeč.
    Hvala, da si se nam pridružili v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši