sreda, 10. januar 2018

Nov začetek

Z novim letom smo ponovno začeli pisati nov list v svojem življenju, kaj bo leto prineslo, bomo izvedeli čez 365 dni. Nov začetek je tudi tema prvega letošnjega izziva CRAFT-alnice.

Voščilnica je bila izdelana za poroko dveh čebelarjev, zato sem nanjo umestila satovje ter veliko drobcenih rožic.


Belino voščilnice "zmotijo" le drobni kristalčki, ki sem jih zalepila na sredino vsakega cvetka.


Obe srci, rožice ter osnova so izdelani s pomočjo šablon Najlepšega para, zato voščilnico prijavljam tudi v januarsko galerijo


10 komentarjev:

  1. Lepo elegantno tematsko voščilnico si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa! Všeč mi je satovje pa mini rožice...

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja, kako zelo mi je lepa...čudovito si okrasila satovje in sama belina se ji tako lepo poda...

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna, nežna in elegantna. Bela in nepopisana kakor svež zakon in Novo leto. Koliko simbolike v preprosti belini.
    Hvala,da si se nam pridružila v Craft-alnicj. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. O, še ena poročna bela na belem (prihajam od Valerije ;).
    Kot že rečeno, elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita eleganca v belem. Zelo mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je. Elegantna in nežna hkrati. Všeč mi je belina, kristalčki pa ravno prav obogatijo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Nežna, lepa...malo diši po zimi, ki je ni :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa in nežna je tvoja poročna voščilnica :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako nežna, tako bela, tako lepa

    OdgovoriIzbriši