četrtek, 23. februar 2017

Mavrični metulji

Ko sem včeraj videla, kakšen izziv so pripravile punce pri CRAFT-alnici, se mi je kar zasmejalo, saj sem imela na mizi pripravljene vse sestavne dele za voščilnico, ki ustreza pogojem, ki so jih razpisale. 


Včeraj je namreč svojih 95 let praznovala moja babica in ob tej priložnosti sem izrezala 5 pisanih metuljev, dodala letnico v zeleni barvi, da pa sem lahko povsem zadostila tudi izzivu na CRAFT-alnici, sem dodala še napis v temno modri barvi.


K voščilnici seveda sodi tudi darilo.



Voščilnico prijavljam:

- CRAFT-alnica - mavrica

- Najlepši par - galerija meseca februarja (srčni metulji, kvadrat s šivi, napis)

- Simon Says - Anything goes

17 komentarjev:

  1. O čestitke babici! Čudoviti pisani metulji!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna čestitka za babico, veliko zdravja ji želim.
    Mavrični metulji pa ji bodo prinesli vaše čestitke. Sem vesela, da sodeluješ v mavričnem izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Je prišel torej izziv kot naročeno. Vesele, pisane barve za častitljivo starost. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Cestitke babici za tako lepo stevilo nabranih let. Upam, da so bila mavricna in lahkotna kot tvoji krasni metuljcki ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo, čestitke babici!
    in tebi, ker je tole oboje zares prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke babici v želji po še čim več mavričnih trenutkov, tebi pa čestitke za tako lepo izvedbo izziva. Naj bo tvoj vikend mavrično obarvan, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke babici za tako visok življenjski jubilej! Mavrično metuljčkasta voščilnica je čudovita, zelo pa mi je všeč tudi toaletka. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke babi, za res zavidljivih 95. Krasno viščilnico si ji naredila, pa tudi torbica mi je všeč.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke babici tudi z moje strani. Čudoviti metulji prav popestrijo voščilnico. Torbica je enkratna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke babici, moja pa praznuje marca 94 let... Moram tudi izdelati kako lepo voščilnico, kot si ti tvoji. Si zaslužita, kajne? Voščilnica pa je prav kot naročena za mavrični izziv, zelo lepa je ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Luštna mavrična voščilnica z metuljčki in krasna toaletka! Vse najboljše babici! To bo vesela!

    OdgovoriIzbriši
  12. ooo kako lepo mavrično voščilnico si naredila :-)) Super, da si naredila metuljčke vseh barv. Tudi toaletka mi je zelo všeč.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno darilo in voščilnico si pripravila za babico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Maja, čudovita je, tudi toaletka, hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnice, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasna voščilnica in darilo. Metuljčkom pa prav pristojijo mavrične barve.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ooo kako lepo voščilnico si izdelala za babico. Vse najboljše ji želim.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši