torek, 14. april 2015

Prva novoletna

ki je nastala v letošnjem letu.

Ne vem, kaj me je pičilo danes, da sem se lotila novoletne voščilnice. Najbrž želja, da preizkusim Tinin "recept" za domač akvarelni papir in neporavnani računi s to Tildo. Papir, ki sem ga vzela za osnovo, je bil že prej akvarelni, vendar daleč od tega, da bi imel lastnosti, ki sem jih od njega pričakovala. Zato sem ga po Tininem nasvetu najprej pobarvala z Gessom. Prej sem lahko ta papir barvala le z navadnimi barvicami in white spiritom, zdaj pa ga lahko pobarvam tudi z distressi, čeprav, rezultat ni povsem tak, kot sem pričakovala.


Ker je v meni očitno nekaj gorenjske duše, sem zadnjič od enega izreza prihranila zunanji obod izreza, pa čeprav ga je bilo manj kot 1 cm v širino. Danes pa sem ga porabila za okrasni okvir.


Nekatere barve so tako svetle, da se na fotografiji skoraj ne opazi, da sta tako obraz, kot tudi hlače pobarvana.



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica - Glasba

- Najlepši par - Galerija meseca aprila (uporabila sem šablone Romantični okvirji)

- The Ribbon Girl - Add ribbon or lace

- Tildastown - Flowers


- All about Magnolia Challenge - #1 Anything goes

16 komentarjev:

  1. Hehe, si res hitra z novoletnimi :) Čudovita je in krasno si jo skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se tale tvoj poskus zdi dober in voščilnica je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Si pa res pohitela :-))
    Zelo je lepa in lahko narediš še kakšno .-)
    Hvala, ker se igraš z nama v glasbenem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobra si, tebe zagotovo ne bodo prehiteli prazniki :).
    Všeč mi je tvoja Praznična voščilnica z notami in hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Včasih je res dobro prihraniti kakšen košček papirja. :-)) Všeč mi je tvoja novoletna voščilnica. Tinine nasvete pa se splača "poslušati" in ob priliki preizkusiti. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi Maja , I love your style and how colorful your projects are :)Thank you fo visiting me today! xoxo Aneta aka ARTISANT

    OdgovoriIzbriši
  7. Maja, tako zelo mi je všeč tanek okvir in Tilda na `notranjem` pravokotniku manjše mere :-). Sem vesela, da sem te navdušila za poskus...razmišljam, da mogoče takšen papir le ni dovolj dober za zelo natančno barvanje...Sploh za takšne profije, kot si ti, ki imajo verjetno točno idejo, kako naj izgleda rezultat. Meni pa se tvoja Tilda nadvse dopade :-)! Jaz sem poskusila le na vrtnicah, ki so mogoče manj zahteven motiv (sploh, ker je vse v isti barvi), kot takšna lepa, detajlnirana Tilda.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pridna :). Voščilnica je zelo luštna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Lovely card.
    Thank you for joining us at Tilda's Town.

    Hugs
    Nathalia

    OdgovoriIzbriši
  10. joj je simpatična! krasno si jo pobarvala. lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Very cute. Thanks for joining us at All about magnolia for our challenge
    hugs Louise

    OdgovoriIzbriši
  12. Lovely card !!
    Thanks for joining us at TFMC !!
    Hugs, Ellen

    OdgovoriIzbriši