nedelja, 19. april 2015

Orhdeje in čokolada

Včerajšnji dež je bil kot nalašč za ustvarjanje. Dopoldan smo se šivilje zbrale v Radovljici, kjer je vsaka šivala svoj projekt, ki ga je prinesla od doma. Namen takšnih srečanj je predvsem druženje, včasih pride prav tudi kakšen nasvet, ko se ti ustavi in ne veš, kako nadaljevati. Moj včerajšnji projekt še ni končan, zato o njem kdaj drugič. Sem pa potem popoldan dokončala voščilnico, ki sem jo začela izdelovati v petek.


Kako različno se obnašajo barve, če je fotografija posneta na okenski polici znotraj (zgornja slika) ali zunaj, ko je direktno obsijana s soncem (spodaj).



Za izdelavo sem uporabila šablone in napis Najlepšega para: Orhideje, Dekorativni robovi in  Ob rojstnem dnevu. Orhideje sem postavila okvirček od WMS Folk art medallion.

Voščilnico prijavljam v galerijo meseca aprila Najlepšega para.


Prijavljam jo tudi na izziv:

The ABC Challenge: H is for Happy birthday (Vse najboljše is equal Happy birthday in English).

Z juniorjem sva včeraj obiskala tudi Festival čokolade v Radivljici. Mraz sva pregnala s kozarčkom vroče čokolade, pa tudi sicer sva svoje lačne oči kar dobro nasitila z razno raznimi čokoladicami.





13 komentarjev:

  1. Ja, vijolična barva je nadvse zahtevna za fotografiranje.
    Všeč mi je, da si cvetove dala v okvir. Krasna voščilnica.
    Mmmmm, koliko dobrot za čokoljube.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je oblika voščilnice in tile cvetovi res tako lepo sodijo v okvirčke! Barve so super (notri in zunaj ;) )

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiva je postavitev cvetov v okvirčke, ki prav lepo izpade. Celotna voščilnica je zelo lepa, kar se pa fotografiranja tiče pod različnimi pogoji - mislim, da imamo vse s tem kar precejšnje težave.

    OdgovoriIzbriši
  4. U čudovita..vijolična je grozna barva za fotografiranje , potrjujem, na fotki sploh niso take barve kot v resnici. Njami cuker je padel, kak kos bi si zdaj še jaz privoščila :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako zanimivo si postavila orhideje v te okvirčke. Tale vijola se vedno drugače obnaša pri fotografiranju. Super, da sta se udeležila festivala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa postavitev voščilnice. Na takem festivalu, bi se težko držala nazaj :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepe so takole v redu postavljene orhideje. Krasna voščilnica :-)!

    OdgovoriIzbriši
  8. Glede na to, da je 8.34 zjutraj je tole zame kar "predrzna" objava...moj moto je...do 12.00 nič sladkarij. Tak festival ni zame, že ko sem gledala reportažo po TV je bilo too much in zajetna doza cukra je odbrzela v telo:))
    Važno je, da si povedala da je vijola....dvakrat smeš ugibat, če sem res zijala v vijola barvo...oči uhajajo v ....jebela cesta, če je človek tak čokoholik.:)) Lepa čokoladnica, orhideja prav "zažge" na zunanji strani, dekorativni okvir pa....olala...sijajno. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepe orhideje. Zanimivo postavljene. Meni je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. What a lovely design. I really like those shaped edges

    Thanks for sharing with us

    Lin
    ABC

    OdgovoriIzbriši
  11. A lovely design and colours! Thanks for sharing with us at ABC Challenge. Meighan DT

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasne orhideje
    in najmi slastna čokolda
    lep dan,
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovito voščilnico si naredila.
    Všič mi je minimalizem cvetov(brez zelenja) in bogatost čestitke obenem.
    O slikanju vijolične barve pa raje ne bi... meni je že požrla nekaj živčkov.

    OdgovoriIzbriši