torek, 18. oktober 2011

Prihaja jesen

Slabo uro nazaj sem želela pospraviti disresse nazaj v predal, ko sem se spomnila, da bi bil še čas, da ujamem izziv na CRAFT-alnici. Prav na hitro je nastala tale jesenska čestitka:


Listke sem odtisnila z distressi ter še malo osenčila kvadratke, prav tako je z distressi osenčeno rdeče ozadje.


Tokrat izziv res lovim za mišji repek ;)

9 komentarjev:

  1. Jako je lijepa, elegantna i u mojoj omiljenoj boji! Bravo Majo još jedan prekrasan rad iz tvoje kreativne radionice.


    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ujela si izziv in liste, ki so padli z drevesa :)) Se strinjam z Zondro, prava elegantna gospa tale čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno ujeta jesen na voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta preprostost čestitki zelo pristoji;
    res zelo je lepa :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čeprav "na hitro" narejena ti je odlično uspela...pappa

    OdgovoriIzbriši
  6. Nič hudega, če ga loviš za mišji repek, glavno je, da si ga ujela ♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo sestavljena voščilnica. Všeč mi je "utorček", ki si ga naredila pri traku :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful Autumn card, love the leaves. Kim

    OdgovoriIzbriši
  9. Preprosta, pa ravno zato krasna.

    OdgovoriIzbriši