ponedeljek, 31. januar 2011

Preobrazba...

... ali reševanje razbitega obeska

Pred nekaj dnevi me je kolegica prosila, če je možno rešiti njen razbiti stekleni obesek. Razbil se je na spodnjem in zgornjem koncu, niti ga ni bilo več možno obesiti na vrvico. Po nekaj dneh tuhtanja sem ga oblekla v črn fimo. 


Zadaj sem dodala vodilo za vrvico, ki je dosti veliko, da se lahko skozi napelje originalna vrvica, ki ima kar precej velike zaključke.


Po moje je to izdelek, pri katerem sem se do sedaj najbolj nabrusila. Lastnica je s končnim rezultatom zelo zadovoljna, zato lahko rečem le: mission completed :) 


4 komentarji:

  1. Tudi to je odličen izziv in verjamem, da si se namučila z njim, pa verjetno tudi veliko naučila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, zelo lepo si tole izpeljala. Prijateljica je prišla do novega obeska :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. o, super... izziv ni bil majhen, izvedba je pa krasna.

    OdgovoriIzbriši