nedelja, 23. januar 2011

Malemu kapitanu

Ta čestitka je nastala zaradi izziva pri CRAFT-alnici. Prejel pa jo bo mali nadebudnež, ki že dve leti sanja, da bo nekega dne postal kapitan svoje ladje.


Mirno morje, kapitanček moj!


12 komentarjev:

  1. Lušni so ti reševalni obroči, sem jih že večkrat občudovala pri Agnieszki (ta Polska imena, ko nismo navajeni :)))) Lepo si dodala ta napis v slovenščini.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi je všeč, kaj mali mojstri sanjajo!

    Čudovito voščilnico si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je. Zelo se mi dopade!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, da ima sanje in lepo si jih ujela v tej čestitki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo in domiselno si ujela sanje malega kapitana v tole čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je! Verjamem, da je bila tudi malemu kapitanu všeč. :))
    Hvala, ker sodeluješ na 21. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    •*´¨`*••♥ Manuela ♥••*´¨`*•

    OdgovoriIzbriši
  7. Moooorjeeeee.... joj kje je šele poletje...:)

    Čudovita, domiselna čestitka. Zelo mi je všeč, da nisi pozabila niti na vrvico na obroču. Super.

    OdgovoriIzbriši
  8. oooo, ta pa je simpatična. vse najboljše kapitančku :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ooohhhh :))) a veš, da je bil rešilni pas moja druga izbira :)) tako mi je všeč, da tudi na mojem ahojčku ni smel manjkati :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja, na mojem blogu sem ti podelila nagrado "veter v hrbet". Če želiš, jo vzami, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja, tudi pri meni te čaka nagrada. Lp

    OdgovoriIzbriši