torek, 6. februar 2024

M kot modra

Lahko bi rekli tudi M kot mladost. Za pravkar polnoletnega fanta sem pripravila voščilnico v modro beli kombinaciji. Pri tem pa sem uporabila šablone trakov in napis iz nove kolekcije Najlepšega para.

Akvarelni papir sem prebarvala z modro barvo, nato pa se je pričelo rezanje trakov. Modrih in belih. Trakove sem nato s pikicami lepila prilepila na navaden pisarniški papir, da sem lahko izrezala kvadrat. Občutek sem imela, da bi bilo za mojega ubogega Sizixa predebelo, če bi trakove nalepila na kaj debelejšega.



Voščilnico prijavljam:

- Najlepši par - galerija meseca februarja

- Najlepši par - pomladna galerija

- Vesela hiška - črka M


1 komentar:

  1. Še ena čudovita M voščilnica :)
    Maja hvala za navdih in podporo Veseli hiški, Majda DT

    OdgovoriIzbriši