sreda, 5. julij 2023

Juniorjevih 20 let

Da čas hitro teče, najlažje vidimo po tem, kako naši otroci hitro rastejo. Saj ne da bi se mi tako hitro starali, le otroci hitro rastejo.

Danes junior praznuje že 20 let. Ne vem, kam je čas zbežal, ampak 5.7.2003 je v mojem spominu še tako živ, kot bi bilo včeraj. No, mogoče predvčerajšnjim.

Včeraj sem mu izdelala voščilnico s tehniko, ki jo je predstavila Marina iz Mavelu.


Za ombre efekt sem uporabila tri modre odtenke Altenew blazinic. Štampiljka in šablona za osnovo sta od Mavelu.


Sidro in številka sta izrezani iz treh slojev akvarelnega papirja, da res izstopata iz podlage.


Številka in napis sta od Najlepšega para.


Voščilnico prijavljam:

- Najlepši par - galerija meseca julija

- Mavelu - razmigajmo kreativne možgančke

- Freshly Made Sketches #593 - A Sketch by Karren

1 komentar:

  1. Naj za začetek zaželim mladeniču vse najboljše in najlepše. Prekrasno voščilnico si mu izdelala. Všeč mi je morska tematika.

    OdgovoriIzbriši