sobota, 17. april 2021

Kolesar

Kolesarstvo v zadnjih letih v Sloveniji doživlja pravi razcvet, za kar pa so poskrbeli tudi naši športniki, ki v svetovnem merilu dosegajo največje dosežke.

Eden od ljubiteljskih kolesarjev pa je pred kratkim dočakal Abrahama.


Kolo sem postavila na strmo gorsko cesto.


Napis Najlepšega para pa je v barvah majice, ki jo (običajno) nosi vodilni v skupnem seštevku na večnevnih dirkah.


Upam le, da ni opazil, da je kolo žensko. V originalu je bilo kolo brez naper, kar pa mi ni bilo všeč, zato sem jih kar sama dorisala.

Voščilnico prijavljam:

- CRAFT-alnica - slovenski napisi

- Najlepšo par - galerija meseca aprila

- Cards 4 Guys - Use something new in your stash (I used new stamp)


7 komentarjev:

  1. Isn't it so fun inking up a new stamp!?! Thanks for playing along with our "new in your stash" challenge over at Cardz 4 Guyz!! So glad you joined the fun!!

    OdgovoriIzbriši
  2. It's a steep climb up to 50 but, in my experience, it's all downhill from there. I'm feeling my age, can you tell. Thanks for joining us at Cardz4guyz. Love Dawn x

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa voščilnica. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici, kjer sem gostja izziva. Lp, Erika

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale se bo pa namatral v klanec. Super si se stavila voščilnico. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si ga namestila na sredino klanca in mu tako namignila, da je šele dobro začel... :)) zelo mi je všeč! Hvala, ker s slovenskim napisom sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna voščilnica in lepo dodan napis :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa "kolesarska" voščilnica. Kako je pa kaj s tvojimi kolesarskimi podvigi🤨😉?

    OdgovoriIzbriši