sreda, 7. oktober 2020

Ob rojstvu

 Za dve mali štručki sem naredila skoraj identični voščilnici. Ena ostane v Sloveniji, druga pa potuje visoko na sever Evrope.



Konjiček je izrezan dva krat, da sem lahko vmes zalepila vrvico, na kateri visi. Preden se vošlinico izroči, ali pošlje, se konljička zavrti, zato da se bo prejemnici, ko jo bo odprla, zavrtel kot na vrtiljaku. Slovenski napis je izrez Najlepšega para, angleški pa je štampiljka Altenew.


Zato, da je ozadje za konjičkom lepo, sem z notranje strani sem prilepila barvni Mavelu papir, ki sem ga izrezala s šablonico Mavelu. Papir je prilepljen le na zgornji strani nad utorom, zato da se ga privzdigne in pod njim napiše posvetilo oz. kar nam srce poželi.



Voščilnico prijavljam v oktobrsko galerijo Najlepšega para ter v oktobrsko razstavo pri Mavelu.

1 komentar:

  1. Zelo lepi dobrodošlici malima štručkama si izdelala! Super, da si naredila "vrtečko". Vrtenje doda še poseben čar voščilnici.

    OdgovoriIzbriši