sreda, 8. julij 2020

Za plesnega učitelja

V zbirki neobjavljenih voščilnic sem našla tudi voščilnico, ki sem jo naredila za našega plesnega učitelja. Z dragim že nekaj časa obiskujeva plesni tečaj in naša skupinica se je odločila, da našemu plasnemu učitelju za rojstni dan podarimo eno malenkost, zraven pa smo priložili še voščilnico.


Podobno postavitev sem uporabila že pred časom in se mi je zdela primerna tudi za to priložnost (pa še tuhtati mi ni bilo treba preveč).


Voščilnico prijavljam:


- Najlepši par - galerija meseca julija

3 komentarji:

  1. Krasno si sestavila plesno moško voščilnico. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim, da te je potegnilo v ustvarjanje za moške :-))
    Čudovita je tudi tale s čeveljci!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v moškem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita moška voščilnica. Hvala, da sis e nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši