ponedeljek, 24. februar 2020

Dekle s torto

K barvanju odtisov se ne spravim prav pogosto, tokrat pa sem želela za okroglih 30 let narediti voščilnico z dekletom, ki drži torto in drugega mi ni preostalo, kot da sem v roke vzela čopič in distress inke ter jo pobarvala.


Osnova, na katero sem odtisnila štampiljko, je izrezana s pomočjo šablone iz seta Vesela pošta.


v notranjost voščilnice sem vstavila še žepek z napisom Najlepšega para.


Voščilnico lepim v februarsko galerijo Najlepšega para.

4 komentarji:

  1. O kako luštna je ta gospodična in kako čudovito torto nosi, njami.
    Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatična gospodična.😁 Vrhunsko si jo pobarvala in zelo lepo sestavil voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Večkrat se loti barvanja, saj je nastala tako zelo ljubka voščilnica. Tako lepo si združila vse podrobnosti - prelepo!
    Prijazen pozdravček k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši