sreda, 6. november 2019

Za blogerski prijateljici

Pred kratkim sta rojstni dan praznovali "blogerski" prijateljici Sonja in Martina in ker imata rojstni dan ena za drugo, sem za njiju naredila enaki voščilnici.






Upam, da sta bili prejemnici veseli in sta jima voščilnici všeč.

Pri izdelavi sem uporabila izdelke Najlepšega para in ker je napis iz zadnje kolekcije, lepim voščilnci v galerijo nova kolekcija. Prijavljam pa ju tudi v novembrsko galerijo.

5 komentarjev:

  1. Super sta, mi je všeč 3d učinek planik...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Maja. <3 Krasno si se poigrala s Tininimi planikami in različnimi pink odtenki. Voščilnica je v živo še veliko lepša. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja, kako zelo prikupna je! Ideja s krogi mi je fantastična!

    OdgovoriIzbriši
  4. Cvetoči, nežni in ženstveni. Prejemnici sta bili zagotovo zelo veseli.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala zanjo, krasno si jo naredila. In všeč so mi ti odtenki roza barve. Saj sva obe s Sonjo še taki roziki ;)

    OdgovoriIzbriši