sreda, 14. avgust 2019

Morska

Poletje se preveša v svojo drugo polovico, jaz pa sem končno dočakala svoj dopust in se že veselim uric, ki jih bom preživela nekje v senčki s pogledom na morsko modrino. S knjigami pa sem se tudi dobro založila, tako da mi čtiva v tem času ne bi smelo zmanjkati.

V morskem stilu pa je tudi spodnja voščilnica.


Napis in osnova sta izrezani s šablonami Najlepšega para.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica: dopust

- Najlepši par: galerija meseca avgusta

- Simon says: Midsummer Blues



3 komentarji:

  1. Uživaj na dopustu.Naredila si pravšnjo voščilnico za te dni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ustvarila si čudovito morsko voščilnico. Uživaj na dopustu. Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici, kjer avgusta gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita morska voščilnica. Uživaj na dopustu.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Dopustniški pozdrav Goga

    OdgovoriIzbriši