nedelja, 17. februar 2019

Marjetice za babico

Zadnje dni je v Sloveniji že prava pomlad, čeprav pogled na koledar kaže na sredino zime.

Prihodnji teden bo moja babica praznovala 97. rojstni dan in njej sem namenila šopek marjetic. Ker vem, da te objave ne bo videla, si lahko privoščim, da voščilnico objavim prej, preden jo bo prejela v svoje roke.


Pri izdelavi voščilnice sem uporabila najnovejše izdelke Najlepšega para. Osnova, ki sem jo potiskala s štampiljko za ozadje, je izrezana s pomočjo Okrašenih pravokotnikov. Kanglico sem potiskala z jagodkami iz novoletnega seta voščilnic, vanjo postavila še nekaj marjetic, kot nosilka sreče, pa je priletela še pikapolonica.




Voščilnico prijavljam:

- Ko me inspirira - Ustvari svoj vzorčni papir

- Najlešpi par - galerija meseca februarja

8 komentarjev:

  1. Oh, kakšna leta ... Čestitke babici za rojstni dan. Tebi pa zato, ker si ji naredila krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke babici
    zelo lepo cvetočo voščilnico si ji pripravila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako bo babica s svojimi častitljivimi leti vesela te krasne pomladne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau! Krasna voščilnica za častitljiva leta. Lepo boš pocartala babico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, 97!!! Vse najboljše tvoji babici...sem zelo vesela, da je v dar dobila prav moje marjetice v tako krasni izvedbi :-).

    OdgovoriIzbriši
  6. zelo, zelo lepo in krasno te je spet brati.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse najboljše babici za rojstni dan.Prepričana sem,da se je razveselila tako lepega šopka marjetic.

    OdgovoriIzbriši