nedelja, 10. december 2017

Praznične stekleničke

Po skoraj tednu dni mrka na moji ustvarjalni mizi, sem včeraj le v roke vzela štampiljke ter šablone. Z malo večjimi stekleničkami sem najprej potiskala ozadje, nato pa sem na tag Najlepšega para odtisnila še trio malo manjših stekleničk, ki pa so za razliko od tistih v ozadju, napolnjene s prazničnimi simboli. 

Da bi se tag ločil od podlage, sem nanj nalepila še odprti tag, ki pa sem mu odrezala baner. Dodala sem še napis in nekaj zelenja (vse Najlepši par).


Voščilnico prijavljam v decembrsko galerijo Najlepšega para.

Ustvarjalna miza pa vseeno ni povsem samevala, saj sem nekaj malega šivala. Nastal je tale blok:


Sestavlja 30 takšnih majhnih delčkov, ki se jim po angleško reče Flying geese (leteče goske). Načrt sem našla tukaj.  Za lažjo predstavo o kako velikih oz. majhnih delčkih je govora, pa še tale fotka:



3 komentarji:

  1. Super ti gre tako papirčkanje, kot šivanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej šivanje, natančno, lepo. Tudi jaz sem danes potegnila iz omare stroj, samo deko sem zarobila, dosti zame.
    Voščilnica mi je pa zelo všeč, se še ukvarjam z mislijo, da naredim nekaj na tak način, ampak ne vem če mi bo uspelo.
    Bodi fajn Lili

    OdgovoriIzbriši