petek, 17. november 2017

CCT - skica

Pri izzivu, ki se zaključuje danes, so želeli, da voščilnico naredimo na podlagi skice.


Ozadje sem najprej belo embosirala ter ga osenčila z dvema odtenkoma modre barve. V oval sem odtisnila smrečice ter jih prav tako embosirala, da sem jih s tem delno zasnežila. 


Pod oval sem nalepila še napis najlepšega para.


Naj priznam, da mi je bilo ozadje tako všeč, da mi ga je bilo kar škoda prekriti z ovalom.


Voščilnico prijavljam:

- Najlepši par - galerija meseca novembra

- Christmas Card Throwdown - November sketch

9 komentarjev:

  1. A beautifully frosty card. I like all the snowiness.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si sledila naši skici in naredila čudovito voščilnico :-)) Všeč so mi lepo zasnežene smreke.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami na našem izzivu pri Christmas Card Throwdown!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno ozadje in zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepo ozadje in smrečice čudovito pašejo nanj...

    OdgovoriIzbriši
  5. Quelle charmante scène Maja,toute l'élégance de la simplicité, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito ozadje....prava idila!

    OdgovoriIzbriši