sreda, 11. oktober 2017

Za Mojco

Le kaj mi koristi plonk ceglc z raznimi datumi, če pa potem ne pogledam. Zato je tale voščilnica do Mojce prišla malce z zamudo.


Spodnji del je imbosiran z belim prahom in pobarvan z roza Zig markerjem. V resnici je roza bolj nežna, na krat kartonu pa dobi precej temnejši odtenek.





Voščilnica je narejena po skici CRATF-alnice, zato jo prijavljam na njihov izziv. 




12 komentarjev:

  1. Luštna je. Se je že Mojca pohvalila z njo na svojem blogu. Ne glede na zamudo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa zelo. Menim, da jo je bila Mojca kljub zamudi zelo vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  3. saj veš kako pravijo...en mesec al pa dva ...gor ali pa dol...važen je namen in ne datum, tako da...LEPA HVALA zanjo. Da je lepa, sem že komentirala in da mi je mašna všeč tudi....tako lepo zaobljena je in take oblike res še ni v moji zbirki....
    Tole pa odgovarja rdeč hudiček, ki sedi na moji rami: "In ne bo v tvoji zbirki....saj veš...za nekaj časa imaš kazen pri kupovanju!?!" Hudoba hudobna!!! (tole sem pa spet jaz!!)

    OdgovoriIzbriši
  4. O vav! To pa je nekaj posebnega. Zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si se potrudila za Mojco. Krasna voščilnica. :-) Po mojem si bila v šoli preveč pridna, da bi uporabljala plonk listke, pa ti njihova vsesplošna uporabnost še vedno ne sede. :-))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimiva voščilnica. Dobro si se znašla s spodnjim delom. Pa mašnica mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Se čist strinjam s tabo, moja se še dela :-)) Vežno je, da je iz ♥
    Všeč mi je kako si se lotila naše skice :-)) Čudovita voščilnica je nastala.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo dobra ideja in super narejena voščilnica. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri CRAFT-alnici.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo voščilnico si poslala Mojci.
    Jah, s takimi plonk listki :) pa imam žal podobne izkušnje. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo si se spopadla z našim izzivom.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Lušno voščilnico je dobila Mojca in lepo, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši