sreda, 20. september 2017

Ježek

Zelo so mi všeč načrti in izdelki izpod rok ameriške ustvarjalke Elizabeth Hartman in ježek, ki se je znašel na današnji blazini, je eden izmed motivov pregrinjala z imenom Fancy forest.


Ježka sem sestavila že spomladi, zdaj pa sem ga še prešila in sestavila v okrasno blazino.


Prešivala sem s t.i. walking foot, saj za prosto prešivanje še vedno nisem zbrala poguma. 

9 komentarjev:

  1. O presneto, a je tudi v šivanju toliko tehnik. Ježek je fantastičen, tole tehniko bom pa poguglala in se izobrazila...

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja, super si to izpeljala in naredila okrasno blazino, primerno temu letnemu času.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luškan ježek in zelo lepa okrasna blazina. Pridna punca! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisem ekspert v sivanju in del tvojega zapisa sploh nisem razumela. :))) Ampak jezek mi je pa vsec. Zelo vsec!! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je čudovit - ježek in blazina. Imeniten za zimske dni, ko bomo potrebni svetlobe in toplote. In na srečo, tvoj prav nič ne pika :-)
    Jesenskega sončka ti pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoja izbira barv in natančna izdelava me vedno navdušita

    OdgovoriIzbriši