sreda, 26. julij 2017

Kuverta - julijska gostja CRAFT-alnice

Še drugič ta mesec vas na svojem blogu pozdravljam kot gostja ustvarjalnega tima CRAFT-alnice

Za naslednjih 14 dni je temo izbrala Andreja in sicer je potrebno izdelati darilno kuverto. Ker je poletje običajno čas porok, sem izdelala poročno kuverto.


Prednjo stran sem okrasila z dvema srčkoma - "moškega" sem oblekla v eleganten črn frak z metuljčkom, "žensko" pa v poročno obleko z biserčki. 


Čipka v vogalih poudari slavnostni namen kuverte.


Znotraj se skriva tudi žepek, namenjen denarju, darilnemu bonu ali kartici.


Voščilnico prijavljam v julijsko galerijo Najlepšega para.

Na koncu naj se še enkrat zahvalim dekletom, da sem ta mesec lahko bila njihova gostja. Vse skupaj vas vabim, da se nam pridružite pri izzivu ter si ogledate, kaj so pripravile Andreja, Lili, Martina in Tanja.

10 komentarjev:

  1. Zelo mi je všeč, da si jo izdelala iz belega in ne potiskanega papirja in ta čipka ob robovih ji doda romantični pridih. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa in elegantna, krasno si jo okrasila z čipko in srčkastim parčkom. Tudi notranjost je lepa, sploh pa se mi dopade žepek (tudi tisto, ki kuka iz njega
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. S temi čipkami je tako elegantna in srčka sta tako prikupna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ena sama eleganca;belina,čipke,srčki- zelo všečna😊

    OdgovoriIzbriši
  5. Nežna in elegantna - čudovita kombinacija :-)
    Lep vikend želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je tvoja darilna kuverta in zelo primerna je za voščilo ob poroki :-)) Krasno si jo sestavila in naredila lepo obliko.
    Lepo, da si bila naša gostja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čipke jo naredijo romantično in elegantno. Dobro si se spomnila, da si ženina in nevesto "preoblekla" v srčka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna poročna kuverta. Lepa okrasitev s tradicionalnimi motivi. Hvala za inspiracijo na CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Maja, oprosti za tako pozen komentar ob tako čudoviti kuverti. Zares lepa. Vesela sem, da si naša tokratna gostja, lepo te pozdravljam, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Maja,krasno kuverto si naredila nežno in elegantno,če je tudi planika tvoje delo, imaš moj poklon :)

    OdgovoriIzbriši