sreda, 22. marec 2017

Traktorist

Za malega nadebudneža sem pripravila voščilnico s traktoristom. Zdaj, ko je pomlad tukaj, traktorji kar kličejo po delu na polju.


Motiv je pobarvan z distressi. Za navdih, kako pobarvati gume, sem pokukala k Janji, ki je tudi že uporabila ta motiv. 


V ozadje sem simbolično dodala 4 oblačke in 4 metuljčke (vse šablone Najlepšega para), seveda pa mora malemu junaku sijati tudi sonce.

Voščilnico prijavljam:

- Najlepši par - galerija meseca marca

- The Ribbon Girl - Use any image


- Creative Inspiration - Anything goes

14 komentarjev:

  1. Kako navihana in igriva je in polna pomladi... Mali nadobudnež bo navdušen - ne poznam štiriletnika, ki ne bi z veseljem sedel na tale imeniten traktro :-)
    Tebi pa - tebi hvala za čudovito voščilnico, ki mi je včeraj tako zelo polpešala dan :) Hvala iz srca draga Maja! Objem od mene do tebe, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. iiii kako je lušen motiv....to bo mali vesel. Lepo si barvala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, je vesel, ker so se začela spomladanska dela. Pravi mali uživač na traktorju. Simpatična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna zabavna in navihana ter vesela voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. oooo kako je prikupen fantič in krasne barve si izbrala! lp

    OdgovoriIzbriši
  6. O Maja :). Lepo si pobarvala motiv. Tudi postavitev mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je, fantič bo navdušen. Motiv mi je že od nekdaj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Such a fabulous card and so beautifully coloured too! Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    OdgovoriIzbriši
  9. O, tako majhen, pa že mora delat na polju ;) Se spomnim mojih 2, ko sta imela traktor s katerim sta se vozila okoli ;) Lepi spomini. Krasno voščilnico si mu naredila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito voščilnico si mu naredila!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja iiii,kakšen lepotec. Kjesi ga našla, traktorista, kok mi je všeč.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. This is so cute ! Love your colouring.
    Thank you for sharing with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge x

    OdgovoriIzbriši