sobota, 16. april 2016

Golobček z vejico

Današnja voščilnica je namenjena deklici ob prvem obhajilu.


Osnovo iz paus papirja sem izrezala s pomočjo šablone kvadrat s šivi Najlepšega para ter na sredini z roza prahcem ebosirala čipkast krog.


Ker se lepilo skozi paus papir takoj pozna, sem paus papir nalepila na vogalih ter lepilo skrila za polperle. Lepilo je skrito tudi za golobčkom ter nekaj pikic še za čipko.


Voščilnico prijavljam:

- Najlepši par - galerija meseca aprila (kvadrat s šivi)

- CRAFT-alnica - fotografija kot inspiracija



11 komentarjev:

  1. O, ta čipka pa mi je znana, lepo si jo uporabila za okvit. Tako nežna čestitka je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo embosirana čipka, ki objame golobčka in da voščilnici nežnost in globino. Hvala, ker ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je. Všeč mi je, da si izrezala kvadrat iz paus papirja in okrogla čipka daje pridih nežnosti in svečanosti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa je, nežna in elegantna. Dobro si se znašla, kako si zalepila paus papir.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, tale embosirana čipka je pa dih jemajoča.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako nežna in lepa je. Zelo lepo izpade ta čipka na paus papirju.

    OdgovoriIzbriši
  7. Maja, pohvale, za tako lepo embosirano čipko na paus papirju. Voščilnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica, lepo so te navdihnile barve z naše fotografije.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo je nežna, embossing pa ji da poseben čar.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo voščilnico si naredila za Sveti dogodek :-)) Čipka je čudovita in všeč mi je barvna kombinacija.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito! Embosirana čipka na paus je zelo lepa in nežna.

    OdgovoriIzbriši