nedelja, 14. december 2014

Ko me inspirira #32 - božična zvezda

Čeprav imam novoletnih voščilnic že kar spodobno število, pa me še kar grabi in tu in tam naredim še kakšno voščilnico. Tinin in Vladkin izziv me je še dodatno spodbudil in nastale so voščilnice z božično zvezdo.


Za izdelavo sem uporabila šablono Tima Holza. Najprej sem bel šeleshamer narezala na ustrezno velike kvadratke ter vsakega posebej osenčila z distress blazinico (festve berries in aged mahogany ter shabby shutters in pine needles) ter jih nato pošpricala glimmer mistom, da so dobili sijaj.


Ozadje sem poštapljala s smrekico, ki jo najdemo v WMS setu Warm fuzzies. Za piko na i pa sem dodala še napis Najlepšega para.


In ker sem ravno "padla not" so nastale kar tri enake voščilnice.



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

Ko me inspirira - božična zvezda
Najlepši par - galerija meseca decembra
Waltzingmouse Fanatics Challenge - Anything goes

5 komentarjev:

  1. Sam sestavljen izrez je že tako velik in bogat, da povsem zadostuje in lepo je prevzel osrednje mesto tvojih voščilnic skupaj z napisom. Sem vesela, da sva te z izzivom vspodbudili, da je nastalo še nekaj novoletnih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, tudi tebe je potegnilo v njun izziv :)
    Krasna božična zvezda in verjamem, da se tudi lepo blešči.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav super, da si naredila kar tri! Res je lepa tale tvoja božičnica in diskretno ozadje mi je tudi zelo všeč. Hvala, ker si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši
  4. My goodness - these are fabulous. I do like the background and those wonderful poinsettia. Thanks so much for playing along with our final challenge at Waltzingmouse Fanatics. Deborah x

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav lepe božične zvezde si naredila. Sam motiv je tako bogat, da res ne potrebuje prav nič drugega.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši