četrtek, 22. marec 2012

Za fantka in deklico

Čestitke sem letos postavila bolj na stranski tir. V ospredju je bolj šivanje. Nekako pa mi je tudi zmanjkalo idej. No, tu pa tam pa še naredim kakšno.

V zadnjem času sta nastali dve, ena za fantka

in ena za deklico


5 komentarjev:

  1. Zelo lepi voščilnici. Še vedno ti gre dobro od rok. Kakšna pavza pa tudi prav pride.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštni in nič nisi ven padla. Pa pogrešala sem te na srečanju;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, saj mi je žal, samo je bilo doma veliko za narest, pa še junior ves smrkast :(

      Izbriši
  3. Luštni in zelo nežni sta :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh kako sta luštni, sploh tale oblekica mi je še posebej padla v oči. Vidim, da nas je kar nekaj takih, ki smo pri "ta dojenčkastih" voščilnicah. LP

    OdgovoriIzbriši