sobota, 13. avgust 2011

Ogrlica s kvadratki

V začetku poletja se kar naprej premetavala perlice, zdaj pa po krajši pavzi predstavljam ogrlico s kvadratki. 


Lahko bi rekli, da je to ogrlica dve v eni, saj se jo lahko nosi na eni ali na drugi strani. Srednji kvadrat je namreč dvobarven.


Prejšnji teden je minil v znamenju serije knjig Vampirska akademija.  Knjige so me čisto potegnile vase in kot kakšna najstnica sem se vživela v lik Rose, se z njo borila, trpela ljubezenske tegobe ter se smejala ob domiselnih dialogih v knjigah. Obožujem debele knjige, serije in pogosto sem na koncu žalostna, ker je zgodbe konec. Čez 10 dni izide nov roman, ki sicer ni čisto del serije VA, vendar pa bodo v njej nastopali liki, ki so imeli v VA stransko vlogo. Knjiga je naročena in se že veselim dne, ko jo bom lahko prijela v roke.

6 komentarjev:

  1. Lepa je in praktična, ker se lahko nosi v dveh variantah. Knjige pa trenutno požiram tudi jaz. Saj je tak čas, mar ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Dve v eni :), super.
    Še dober teden in knjige zapakiram tudi jaz v kovček :). Že komaj čakam. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita verižica je in super, da se lahko nosi na obeh straneh. Ja, tudi jaz pogosto tako padem v knjigo, da mi je prav žal, da je konec. Uživaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ogrlica in to še 2 v eni ... mi je všeč kombinacija kvadratkov v celoto ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepi kvadratki!!! Super si jih skombinirala v ogrlico!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita ogrlica. Super, da se lahko nosi na obe strani. Barve so krasne za kombinacijo z jeansom. Vsaj meni, k sem večino časa v kavbojkah. :)

    OdgovoriIzbriši